Thursday 2 August 2018

Isteri mangsa kemalangan dari Kampung Tanjung Bundong mohon bantuan



PKMKS menziarahi suami Puan Nur Hamizah bt Sadia di Hospital Umum Sarawak tengahari tadi setelah menerima mesej mengenai suaminya.

PKMKS hanya sempat berbual pendek dengan Puan Nur Hamizah yang berasal dari Kampung Tanjung Bundong, Samarahan, mengenai keadaan suaminya.

Menurut beliau, permohonan untuk mendapatkan bantuan daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat dan Tabung Baitulmal Sarawak telah dibuat semalam.
Assalamualaikum dan  selamat sejahtera wahai kawan-kawan sekalian
Hari tok, kmk nak share bahwa kawan bait kmk dari tingkatan satu dolok benar2 ditimpa musibah...
suatu hari suamiinya kemalangan dan  belum dapat bangun sampey kinek tok.kmk difahamkan masa eksiden,suami nya mengalami pendarahan di otak dan paru2,patah tulang rusuk.
tahap kesedaran suaminya masih rendah.sapa yang ikut perkembngan mungkin tauk ya.terima kasih kawan2 yang concern. 
tapi kali tok doktor madah nya perlu dimbak pulang ke rumah dan perlu beli alatan untuk merawatnya di rumah.masih, suaminya belum dapat sihat untuk bekerja.dan si isteri tengah cuti tanpa gaji udah hampir sebulan demi untuk jaga dan meyra suaminya.kmk sik tauk kilang dapat sik retained si isteri keja sia gik.
Kmk pun bukan jutawan untuk mebantunya dari segi kewangan....jadi,kmk berharap kita semua memberi bantuan kewangan kepada keluarga tok sebab dari segi kewangan, memang sidak benar-benar memerlukan pertolongan kita.bill hospital gik, kuang kuit ke speta gik,makan minum anak beranak, kos beli alatan k rawatan dirumah gik...subhanallah...hebat ujian kepada kesetiaan dan pengorbanan seorang isteri.
sorang sikit merik, insyaAllah dapat kita melepas sidak dari kesusahan tok.sidak ada puteri dua orang. 
boleh kontek Mieyzaa Hamizah
0199011976 (call)
0163525757(wassap)
no akaun CIMB isterinya, Nur Hamizah bt Sadia (7606365466
 janji Allah akan melepaskan kesusahan di akhirat kepada kita jika kita melepaskan kesusahan orang lain di dunia...kmk pegang ya....bantulah keluarga tok...sama sama kita ngulur bantuan pada yang memerlukan....kmk sikpat bayangkan cmney perasaan di tempatnya..Allahu...bantulah sahabat kami ini ya Allah....aku seorang tidak mampu menghilangkan bebannya ya Allah.... senyum si isteri dalam gambar ya, senyum untuk bertahan kuat. 
kawan2, mohon sebarkan post tok..terima kasih semua..semoga Yang Kuasa membalas kebaikkan ktk urang aamiin

Semoga ALLAH swt permudahkan urusan dan sembuhkan suami Puan Nur Hamizah. Aameen.

Maklumat Terkini
12/08/2019 - Puan Nur Hamizah memaklumkan suaminya dalam proses penyembuhan

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.